MALAYSIAN HENNA MEHNDI

Kepada yang masih mencari penata hias / pelukis inai istimewa untuk hari bahagia anda, Usah ragu2 menggunakan perkhidmatan saya. Segera hubungi saya di Talian 012 - 342 5768 (Sheema). Charge Upah masih boleh dibincang mengikut Budget anda.

Thursday, June 18, 2009

Kepuasan yang di cari.......ermmmm....

Aku pening nie....buat mcm nk rak dah.....tapi masih ade yang xkena.... DEE...tlg la weyyyyy... nak aku pedulik kan ajue....nanti nak cari FOLLOWER's pon susah beb...mcmne nak cari kawan2 nie wey....arghhhh!!!! sakit kepala ku......!!! Seharian masa aku abis dok ngadap blog jer nie....Mujur dah pindah 4th Floor...klu yang sebelum nie...depan belakng kiri kanan ade CCTV.....perghhh!!! x hengat!...dah mcm ape dah opis aku nie...
Mujur dah stay opis yang Quite Line Clear jugak....hehehe....
Kekangwan sumer...bantu lah aku yang masih lemah ini...aku masih ingin belajar jadi yang terbaik...cumem yang pasti kepuasan yang aku carik carik nie...masih aku xdapat2 gak! ape niee....???? adoYaiiii............

No comments: