MALAYSIAN HENNA MEHNDI

Kepada yang masih mencari penata hias / pelukis inai istimewa untuk hari bahagia anda, Usah ragu2 menggunakan perkhidmatan saya. Segera hubungi saya di Talian 012 - 342 5768 (Sheema). Charge Upah masih boleh dibincang mengikut Budget anda.

Thursday, June 18, 2009

BOSAN....Bosan....BOSAN

Bosan? ape yang bosan? entah yeah... semalam aku da bosan biller nama saja marketer kat company aku nie...tp ntah kemana hala tuju yang sebenarnya... bukan aku xbuat keje...tp dengan keadaan dunia sekarang ni...semua orang berlumba-lumba menjadi yang terbaik....idea dari aku untuk buat sesuatu yang memudahkan aku mencari apa yang mereka mau...dipandang remeh...malah makin dia buat syarat yang mcm2...ape nie??? aku yang nk kene cr target...biar aku create cara aku sendiri...!!! BOSAN lah semuanya dipantau dikontrol itu ini....ARRGGGHHHHHH!!!!Paling aku meluat sekali...bile nama bos besar dijual sebagai satu gertakan utk aku dan seorg lagi marketer kesayangan aku...ADAM...dia bestfren a.k.a opismate aku.... xde dia memang aku akan sengal laaa...lagi tahap gaban kebosanan aku ni...tapi xpe...hidup mesti diteruskan... selagi masih mampu tahan..aku keje jerk...demimembantu orang tersayang...kudrat yang tak seberapa ni akan aku gunakan sebaik mungkin... REDHA....!

No comments: